diumenge, 2 de juny del 2013

I got him

Estava amb ell.
Amics.
Això és el que erem. Res més.
Ell estava sortint amb una noia.
Seiem l'un al costat de l'altre, fent bromes, rient...
Llavors li vaig deixar anar de cop.

-Estic amb un noi.- i em vaig quedar amb un somriure mig amagat.

Es va quedar perplex.
Llavors va intentar un somriure.
Em vaig posar a riure.

-És broma!
Es va quedar amb cara d'interrogant.
Jo crec que pensava que perquè li feia aquella broma.
Em vaig acostar a ell.

-Només volia veure la teva reacció. -li vaig dir seguidament.

I li vaig fer un petó.
Curt.
Però llavors me'l va fer ell.
Llarg.

Em va mirar amb aquells ulls verds tan preciosos, em va somriure.

-Feia temps que ho volia fer. - em va dir.
-Suposo que jo també.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada