dimecres, 18 de setembre del 2013

I will always want you

Vull ser allà.
Per tot l'agost.
Allò és la immensa tranquil·litat de paisatge i comoditat amb mi mateixa.
Però si hi vaig i no hi ets ho trobo una mica buit.
et trobo a faltar. Necessito estar entre vosaltres i saber que sempre serà agost. Necessito el "-què fem?  -No ho sé" de cada tarda. Em passaria totes les nits jugant a polis i cacos dels vells temps o anant al bar i riure per qualsevol parida. I que ens critiqueu per com vestim i saber que en el fons us encanta com anem. I que ens posem a parlar del que fa cadascú i comparar-ho amb els altres. Anar a Err, a Naturlandia, a la forestal, a la font del tuca, a la piscina a Organyà, a la bassa, al cap i peu del poble, al paller, a l'estudi, al bar, a casa meva a mirar la tele, al jardí dels P amb els gats, a casa l' a fer el vago, anar d'acampada i tullir-la tots, trobar-nos per FM de la Seu i ser feliç.... I seure jo sola a la punta del mirador i veure el que enlloc més puc veure. Veure allò indescriptible que veig... Em passaria hores asseguda allà mirant i mirant... No necessito música allà, no necessito cap llibre ni ningú, només veure-ho tot.

Jo allà sóc... atrevida. Em sento forta. I quan hi ets tu, pocs dies, però els millors. I potser no passa res especial  durant aquells dies, però hi ets tu i només això els converteix en els millors. La tarda més avorrida passa a ser una gran tarda. Em sento perfecte. M'agradaria que la meva vida és basés en moments d'aquests.
Necessito la teva presencia, encara que només estiguis al meu costat. I el teu somriure. No sé que em passa amb tu. Però estic millor si estàs. Vine més siusplau, vine quan estigui jo.
Això per tu



Don't you ever say I just walked away
I will always want you
I can't live a lie running for my life
I will always want you


I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
all I wanted was to break your walls
all you ever did was, break me
yeah, you wreck me



Jo vull agost agost agost.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada